Fredag I

Oh kl är 09.10 och jag har vart vaken sedan 07.00 eller ngt liknande? lite innan.  Har ätit "frukost-lunch", rester från i går. Nu borde jag börja plugga historia eftersom att vi hade läxa till idag och jag orkade inte plugga igår. Somnade innan 22.00 tror jag.
Usch, denna dag kommer vara lång! skolan först och då har jag historia och engelska redovsining och sen ska jag åka buss i ca. 2h 30min, blä! hatar att åka långa sträckor med buss. Vet dock inte om jag ska ta 15.10 bussen eller 16.35, får se efter skolan till vilken jag hinner typ.
well, sen kanske Minna skulle komma hit efter tyskan, som tar slut typ 09.35, får se.

Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Biebers nya skiva, hit in tills tycker jag inte att det är speciellt bra, finns dock ngra låtar som är rätt ok! Men ska byta till HIM strax känner jag, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0