frukost & music

Nu sitter jag här kl är 08.25. Vaknade 07.30 eftersom att jag har sovmorgon ända till 11.15 idag. Borde börja äta frukosts men jag orkar inte gå och göra mina känckebröd, heh. Idag är det en väldigt härlig dag, iallafall hit in tills och hoppas det håller i sig. Har endast 2 lekitoner och det är historia och engelska och idag ska inte engelska läraren vara i skolan så vi får arbeta med våra "grupper" som vi delades in i går och jag är med Josse & Tova, så det är chill. Ska hitta på något efter skolan med tjejerna eller åtminstone Minna.
Har även tänkt stanna här i helg, så jag hoppas det blir kul. Dock saknar jag mina små fina varelser hemma hos mamma, men jag har vart där varenda helg nästan i månader så, nu var det dags att stanna här och umgås med kompisar.

Well, nu ska jag göra frukost och lyssna på musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0