full fart

Oh, snart måste jag till skolan. Har historia på morgonen, hoppas hoppas vi inte gör något jobbigt för jag är trött! sitter och gäspar. Sen så har vi ju en del av engelskan idag och där hoppas hoppas jag också att vi inte måste bli klara med arbetet idag eller jag vill gärna veta hur man ska redovisa skiten osv..
Sen drar vi till Boden, hoppas det inte är tråkigt där, haha.

Alltså nästa vecka kommer jag ha mycket att göra!
- 3 muntliga redovisningar, sucks! (finska, engelska & svenska) - alla språk, varför kommer allt samtidigt?
sen kommer vi säkert ha massor med annat, vell får se hur det blir med engelskan idag.. 

Det är typ fint väder ute! solen skiner rakt i ansiktet på mig just NU!


Sol, sol, sol, soooool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0