Gråt inga tårar

Nu har jag vart och sett Gråt inga tårar och jag är mer änn nöjd! Den var underbar, haha. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, men jag tyckte om det och är så glad över att jag fick följa med Minna + familj, tack, tack, tack!
Iallafall, den var ju 2.5 h lång + 20 min paus, men jag kunde sett på den 2 timmar till, haha. Iallafall så, nej jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag vill se fler musikaler nu! jag har alltid gillat musikaler men har inte sett så många live, tyvärr.. men jag ska se så ofta jag kan bestämde jag mig för! dock tycker jag om typ alla musikal filmer, spelar ingen roll hur töntiga dom änn är så tycker jag om dom, oftast!
Men idag fick jag små favoriter också, av skådespelarna då.. jag gillade saxofon snubben (som tydligen är min ena lärares son), han var bara sådär härlig, soft på ngt sätt. Sedan den ena snubben som tydligen var dansare och hade finsk/svensk dialekt, han var kul att titta på. Men jag tyckte alla var riktigt duktiga, jag kommer inte ihåg vad alla hette i musikalen men det fanns vissa som stak ut mer.
Jag tyckte om danserna och musiken (fast, att jag inte gillar dansbands musik), men jag tyckte inte det var så extremt "dansbandigt". Men musikalen var "i hop sydd" på ett bra sätt, det gillar jag!

Under pausen så satt vi och fika, jag blev bjuden på kaffe och kaka, det vart trevligt. Vi var 6st, de var bekanta till Minnas familj (en av mina lärare eller har haft henne som lärare), trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0