ill

Jag har precis tittat klart sissta avsnittet av Saltön, säsgon 3. Riktigt bra avsnitt, dock vill jag att det ska komma fler nu!
Sen mår jag dåligt, känns som om jag håller på att få magsjuka, inte najs känsla alltså!

Sen om imorgon, så nu har jag bestämt mig för att åka hem till familjen i morgon antingen med 16.35 eller 18.35 bussen. Hoppas bara att jag mår bättre. Måste alltså packa lite smått idag, så jag kan komma hem efter skolan en sväng och hämta sakerna och sen fara till busstation.

uh, nu borde jag fixa något kl är ju över 21.00 nu. Dock tror jag inte jag kommer kunna sova förens när jag mår bättre om jag nu börjar må bättre, annars vaknar jag mitt i natten och vill spy, hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0