ilska!

Nu är jag hemma hos familjen. Men min dag har vart en bergodalbana, jag har vart super glad och sen kom en jävla kärring! och förstörde hela dagen.
Det började med att jag fick VG på historia provet + på förhöret vi hade i går (på förhöret kunde man ej få mer änn VG), blev super glad eftersom att jag vart typ 95 % säker att jag skulle gå IG. Sen hade vi engelska, gjorde bort redovisningen, men jag tog och pratad med min lärare och jag HATAR! henne, hon är en jävla sl****! h***, id**! hon har stämplat mitt betyg i börja av året redan, jag är så sjukt less på henne! jag har fått nog och ska försöka fixa detta.

Ah, efter skolan gick jag snabbt till busstation han till och med springa in på busstation och köpa 2 tidningar, dricka och choklad! :) Sen åkte jag buss, läste och lyssnar på musik. När jag kom fram var vi och handla, sen städa mitt rum och nyss åt jag! Nu ska jag vila om jag kan, är så jävla arg!
och så måste jag komma på vad jag ska snacka om på finskan på måndag, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0