Inte trött

Sovmorgon idag, ja!
Vaknat flera ggr i morse, vid 05.00 var jag inte ens trött, men somnade om iallafall till kl 06.00 och från 06.00 var jag extremt pigg men låg i sängen till 07.00, haha. Steg upp fixa trixa, dricker/drack kaffe och nu tittar jag runt på youtube och nätet, tidiningar och sådant och ser vad som händer i världen. Ska till skolan om ca 1h, då har vi svenska och ska typ börja med dialekter and stuff. Sen vill jag bara att gemu:n och ensemblen går bra och att jag kan gå hem och äta och plugga.

Okej, fastnade lite framför youtube så nu är det ca. 30 min kvar tills jag drar mig mot skolan, så jag tänker stänga dator spela lite gitarr och dra, ciaooo




monoohogogogogo

haha <-- ögat..

blabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0