Isiga fötter

Jag kom hem typ en timma sedan. Som sagt, vart vi på isen och blev filmade medans vi sjöng och stod i snön och frös ihjäl, haha. Fyfan vad kallt det var, när jag kom hem så var mina tår is, så jag har värmt dom och har på mig dubbla varma strumpor.
Jag har även märkt att jag inte har mycket man hemma nåmera och det är så jobbigt att gå till affären och handla, tung och man halkar och man kan inte köpa hur mycket som helst. Så just nu sitter jag och äter nudlar och jag är fan less på nudlar! dock sitter jag och lyssnar på HIM som gör min på lite bättre humör, hehe.
Efter detta ska jag vila ett tag och sen kanske plugga lite och sådant, ska försöka att ta det lugnt idag, är så extremt trött! när jag pratade med mamma på telefon tidigare så sa hon att jag lät extremt trött, precis som jag känner mig, har inte riktigt fått sömnen från i igår tbx, så ja...

Jag och det med att man frös fötterna av sig, eller jag för mig iafl var för att jag hade på min converse, varför just idag? jag borde typ skjuta mig iskallen, jag har oftast på min mina kängor men inte idag, jävla korkskalle!


 
Titta mina fina sockor, som värmer fötterna! oh..lilla Stinky (från mumin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0