Kedje-dricka kaffe..?`

Kort dag i skolan idag, 3h historia och sen slutade pga. att kören var inställd, vi kommer istället ha kör på fredag och vi ska träna till någon video, till röda korset typ, jag vet inte riktigt vad ännu.. men det låter as kul.
Sen efter det har jag lagat mat, ätit och sett på tv och data, och det börjar bli dags att öppna hisoria böckerna, tråkigt för jag har ingen lust till det right now. Men måste man så, måste man....
I morgon har jag sov morgon till 09.40 ungefär, sen svenska, gemu och ensemble... sen hem och plugga, plugga, plugga. Ska göra provet 09.40 på Fredag, eftersom vi ska repa 12.00, hoppas hoppas det går bra!
Det känns lite små jobbigt att ha massa lektioner denna veckan, för det enda jag fokuserar på just nu är historia provet, jag suger på historia och måste ge allt! så jag har inte ens hunnit spela gitarr, en enda gång den här veckan och knappt lyssnat på musik, that sucks!



druckit 3 koppar kaffe idag! heh "kedje druckit då" LOL

smakat detta, men half baked är min favorit ännu!

well, nu tillbacka till historia boken, måste stänga datorn för att kunna plugga över huvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0