kraftlös, uppe sedan 05.30

trött, trött och trött, har vart vaken sedan 05.30 ungefär. Jag, mamma & Lina åkte till Luleå med 07.20 bussen idag. Jag saknar Ottilia och bird'sen jätte mycket, uh..
Vart i afl på stan ett tag idag, det var jobbigt, men jag hittade faktiskt ett par "mjukis" byxor, halsduk and so..
Sen var vi och handla lite mat, men det fanns inte speciellt mycket, måste försöka kolla lite på typ ica imorgon om jag orkar, mamma och dom ska hem i morgon eller på måndag, men dom vet inte ännu.
Kollat på film idag också och shit jag är trött och stressad, för jag borde seriöst börja plugga till historia provet! alltså jag har engelska också som borde göras, suck! och jag suger på historia, det fastnar helt enkelt inte, inte ett dugg intreserad av renässansen...

ah, ska titta på tv nu...
behöver ett nytt lov, utan plugg, utan att jobba varje dag... jag har seriöst inte vilat mer änn 1 dag under lovet, life is^^  dock harde vart trevligt att ha haft mycket att göra, men jag är kraftlös!

Jag borde börja gå promenade så jag får friskluft osv.. måste bara skaffa company, jag och Minna har ju funderat på att börja träna lite smått^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0