lång dag

Vilken lång dag! Kl är 20.32 och jag sitter och tittar på Antikrundan. Har vart i farten hela dagen.
Var till Uf-mässna idag och det vart sjukt tråkigt, haha! men jag träffade massa folk t.ex. Vicki och han...oj jag menar Fanny. Vi var tbx i Luleå vid 15.30 och då gick jag och Minna hem till mig, lagade mat och pluggade länge!
Jag har även hunnit duscha idag.

Maten i dag var mums! jag lagade lax, ris och sås + sallad. Sen har jag även gjort maränger, mihihi.. nu är jag mega trött men måste göra historia och packa, suck! imorgon ska jag åka buss, vad jobbigt.
-Ah nu måste jag börja packa.
uh imorgon har vi engelska redovisning, det var till imorgon fick vi veta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0