magsjuka

Jag har magsjuk och det är inte najs!
har spytt flera ggr mm... (haha, man ska nog inte skriva allt för mycket)

är stressad för jag vill bli frisk nu! för jag måste fan till skolan, helst imorgon för min låt har uppspel i ensemblen imorgon och det är fan inte bra om jag inte är där, helvete också.. Men jag har tänkt att om jag mår bättre på morgonen imorgon så tar jag en tidig buss, annars åker jag på kvällen eller på tisdag morgon, det beror ju såklart på om jag är frisk.

Just nu klarar jag av att sitta en sväng vi datorn, har tagit verktablett och mår lite bättre just nu, men ska gå till sängs innan det blir värre... :(

Jag hatar magsjuka så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0