Maj 7, 7, plugga, tv, kläd-problem..

Nu är klockan mycket och jag har faktiskt pluggat. Jag kan inte alla färgade ackord, jag kan maj7 och 7, men sen när det kommer till 9, 11, 13 m.fl. så fattar jag inget, suck! jag kan inte ens göra läxan, haha.
Tittar lite på Cougar Town, det är fan bra, haha! sett typ alla avsnitt hit in tills.
Well, efter det ska jag vell få och lägga mig.

Men jag har ett problem! jag har fan nästan inga jeans jag kan använda, måste verkligen fara och jaga efter nya, har avänt mina svarta i flera veckor, dock tvättar jag dom 1 till 2 ggr i veckan och tvättade dom sisst idag, men fan vad irriterande att måsta gå med samma byxor typ hela tiden. Önskar att det var varmare för då kunde jag endast ha strumpyxor, dock måste jag skaffa mig en lång tröjja först, haha men det skulle vara så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0