manboy, manboy i can be your manboy...

Kl är nästan 18.00 och nu kan jag börja plugga först, men jag har en sån jävla huvudvärk, så jag vet inte hur detta kommer gå. Ska iallafall stänga datorn efter detta och vila ngn minut, dricka och prova om det går att läsa. Annars har dagen var bra, fast så sjukt lång. Idrotten var rolig, vi hade klättring och det är alltid trevligt. Sen vad inså:n rolig som vanligt, satt och plinka på en ny låt och snacka, haha..

Sen har jag hunnit duscha, laga mat, kasta kläder i tvätten och äta, och titta ngra vardagliga saker på internet... så nu är det dags att stänga teknikens värld... dock ska jag titta tv idag, kanske data senare. Men jag är såååå mega trött redan, skulle kunna sova, fan vad skönt det ska bli med helg, dock vet jag ej om jag kommer sova så jäkla mycket i helg heller, men ingen skola iallafall.

well måste packa saker för imorgon och fixa resten av tvätte också, så jag kan nog inte lägga mig kl 21, som jag vill... :(

tittade på vaknat med the voice och snubben som sjunger den där låten (rubriken) var med och dom spela låten och jag har gått runt hela dagen och nynnat på den, på refrängen alltså.. haha tooo catchy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0