Misslyckades

hoola-baloola!
Jag har sett New Moon idag, städat, duschat, tv och lagat mat (misslyckades), dock gick det att äta eller ja inte allt! men iallafall. Nu sitter jag här i blött hår och stirrar på dataskärmen. ska gå och lägga tvätten i torktummlarn strax!
- Ja och när jag sett klart New Moon så tittade jag på extramaterial i typ 1,5 h, haha.

Idag ska jag troligtvis och handla med Mervi, hon skulle höra av sig på eftermiddagen/kvällen då hon hade tid. Så, jag ska äntligen handla mat! precis vad jag behöver, största problemet är vad för mat jag ska köpa?

Ja, ja, ja! jag har prov imorgon jag kanske borde plugga! men jag kommer på ngt annat att göra HELA tiden! ah.. kanske får plugga lite i mellan åt, kanske tar lite nu och lite senare osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0