morgon kaffe

Nu sitter jag här och sörplar i mig mitt kaffe! Det är super fint väder ute eller ja, jag vet inte om det är kallt men solen lyser åtminstone. Skolan börjar om ca. 40 min så jag ska fara på 20 min typ. Men iallafall, idag när jag vakna vart jag super trött, hade svårt att sova i natt. Men tur så har jag inte en jobbig dag i dag, utan jag har historia i 3 timmar, okej jag hatar den lektionen men iallafall. Sedan har jag hål i h och efter det kör och sen slutar jag för dagen.
Idag borde nya GG avsnittet gå och kolla på, så det ska jag göra antingen under hålet eller efter skolan, najs!

Well, jag måset börja fixa det sissta så jag kan dra mig mot skolan.



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0