morgon, lite spänning ja...

Sitter på jobbet right now, väntar på mamma som kommer snart.. så jag passar på att skriva lite.
Om 1 timme är det första band släppet till RuisRock, jag är så nyfiken och jag vill inte bli besviken! jag vill fara dit, men jag vill att HIM ska komma, det skulle vara bäst isfl, men tror dom kommer typ bara spela på sonisphere.. men man kan hoppas.
Jag vaknade vid 06.00 idag, städade köket och satt ett litet tag och for till jobbet.
-snart ska jag dricka kaffe och äta bullar som jag gjort, för jag börjar vara hungrig och det är det enda som finns att äta och så vill jag ha något som är lite upp piggande, kaffe alltså.

Idag måste jag försöka börja plugga, för jag har både engelska och historia som jag måste göra... suck.. har tänkt göra i flera dagar, men på slutet av dagen så orkar jag inte.
Sen vill jag läsa på min bok push, men har inte hunnit det heller, ska försöka läsa ut den under lovet iallafall... det är inte lätt när det är svårt, jag har seriöst haft fullt upp sen i fredags, nästan galet.. har vaknat as tidigt varje dag.. dock mår jag bra av att hinna göra mycket, men jag borde som sagt vila. Jag borde även fara och övningsköra nu i veckan om jag hinner, borde gått kursen men min farsa är seg som fan! och jag har gett honom nummer och allt, men nej dom svarar inte.. wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0