najs

Oh! jag såg precis att det är Harry Potter helg på kanal 6, fan vad härligt kommer sitta fastklistrad framför tv:n, fast att jag redan har alla filmer och sett dom hundra gånger. Men när det gäller HP filmerna så är jag nörd! hahah. Nu blev jag ännu gladare ju, haha.
Har inga läxor alls till imorgon heller, så därför är jag också glad. Kom undan bra med svenska muntliga också, det var typ 5 pers som tittade på och gemu provet blev aldrig av för läraren var sjuk. Sen har jag fikat med Minna idag, vi vart en sväng på stan och sen hämtade vi fika och gick hem till mig, najs dag!

Idag måste jag duscha och äta, sen ska jag bara bestämma mig när jag ska åka hem till familjen. Antingen imorgon på eftermiddagen/kvällen eller på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0