no time

För det första! mitt internet är grymt segt och jag vet inte vad det är med skiten, jag hatar mobilt internet!
Sedan så har jag knappt tid att vara på datorn så efter att jag skrivit detta, ska jag stänga skiten, börja plugga eller så går jag först och duschar, eller tvärtom har inte bestämt mig ännu. Men funderar på att göra det lite senare så jag orkar vara vaken till minst kl 22.00, jag blir lite pigg när jag duschat så.

Idag är bra på tv.

Dagen, hmm.. skolan börja igen efter lovet, dock har jag inte jobbat hela lovet osv, men iallafall.. Men det var jobbigt iallafall, för dagen var fullspäckad med saker. Muko, gemu, ensemble och under ens.. så fick vi en vikarie och han visste typ inget om det vi ska göra, så ja... jag orkar inte ens förklara mer, hoppas att han inte ger mig dåliga betyg, för jag gjorde så bra jag kunde + att jag inte hann vara på lektionen mer än ett tag, eftersom att jag hade möte! finska avtentning, som jag var tvungen att gå till, så vecka 12 och 13 på måndag så ska jag tenta av, bää.. dock fixade jag en sak så att det blev bättre. Men iallafall, efter det hade vi matte och sen slutade jag, gick hem, laga mat och prata med Minna som var här ett tag och sen satt jag mig vi datorn och nu har jag suttit här ett bra tag, så nu är det dags att pyyyysa...

Idag känner jag mig äcklig, sånna här dagar ogillar jag, hahaha... och seg och sseeeeeeeeg och seeeeeg.. well well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0