Opepp

Blä, opepp för skolan som fan! blir bara mer och mer opepp? helt konstigt...
Lyssnar på Baudelaire In Braille skivan och försöker att inte tänka så jävla mycket, men shit var opepp jag är.
Nej, det här sög verkligen!
 
Från igår kväll.

- Idag måste jag göra historia. Dock vill jag veta om ngn vill hitta på ngt kul idag typ, först och främst då.
- Jag borde få tag på Bosse, måste veta hur slutet av "låten" går, har glömt bort och det är frustrerande!

Äh, nu måste jag spela gitarr... sen skolan.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa kusin.

Men tänk såhär: snart är det helg och då vankas det smörgåstårta!!! :D



... och du får den där lilla lorten som heter Victoria.



<3

2010-03-24 @ 18:02:12
Postat av: Den som failar hela tiden...

oooops!



kläm in TRÄFFA mellan får och den..



2010-03-24 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0