orsak

Shit nu är jag helt slut, mina fingrar känns som om dom skulle vara on fire! har spelat gitarr så länge. Hallå? jag som skulle plugga historia som jag måste vara gjort tills imorgon, men nej.. hittar alltid på ngt annat att göra. Annars har denna dagen vart helt ok är dock väldigt trött och har en lång dag imorgon som väntar på mig, som ska ta resten av mina krafter vad trevligt.

- Ah, måste verkligen börja med historia efter att jag skrivit klart detta.. men jag lovar inget... (bäst att inte lova)
Ja, som sagt så åker alla 2:or till Boden på Uf-mässan kl 11.20 åker bussarna och innan det har vi vanliga lektioner, så jobbigt!!!!

Jag har ont i ryggen också suck... gnäll gnäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0