plugga, plugga, plugga

Tja, Tja bloggen.
eh, ja...

Ska vell sammanfatta min dag, och japp det är tråkigt och läsa så ingen behöver läsa detta, haha.
Svenskan var rolig, vi gjorde nästan inge, haha.. vi tittade på 2 program från 2003 om dialekter, ord och ställen mm.. riktigt roligt!
Gemu:n var ok, glömde dock min "läxa" i skolan och ensemblen gick vell ok, den med.
När jag kom hem, laga jag mat, åt, såg tv, pluggade ett tag och blev trött och less, det är så sjukt jobbigt att plugga, så jag var tvungen att ta en paus och kl är typ 17.30 och jag borde verkligen börja plugga igen, suck.. vad jobbigt..

måse bara titta ngra grejer och hoppas att jag inte fastnar på t.ex. youtube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0