Salem Al Fakir

Salem Al Fakir är så bra!
Helt ärligt talat fattar jag inte att han inte vann melodifestivalen, han var lätt bäst! Hans låt är fin och han har gjort den själv och han har en orginell röst (lite nasal) men jag gillar den!
-Jag borde ta och lyssna på hans nya skivan någondag, kanske idag. Har inte hört annat av honom så, ja..[eller så klart ngra låtar, men inte så där lyssna, lyssnat] jag hoppas på att det finns andra låtar som är bra, haha fast det gör det säkert.



I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark, it’s hard to see
Will I ever get through to the end?
Been down this lane so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0