shh...shh...

Nu har plugga glosor och måste ta en paus jag är så trött, jag gick förbi spegeln och fan vad jag ser trött ut, usch! haha extremt sliten + att jag såg febrig ut, jag hade små röda kinder och jag har väldigt sällan röda kinder, endast om jag har feber eller frysit as mycket och om det är jätte varmt!

- sen kom jag fram till att jag uppdaterat tusen ggr idag, haha sånna här "ok" sköna dagar vill jag ha oftare! dock är små stressad, men det brukar vara värre.
Ska nog försöka lägga mig ganska tidigt idag, finns ändå inget bra på tv idag och jag är så trött! och måste upp tidigt, så det känns som att det är lika att sova länge, jag har ändå så himla långa torsdagar. Så, hoppas hoppas att jag hinner lägga mig, jag borde ta och börja göra sysslor som måste göras innan bed time.

Jag har lyssnat på svin mycket Salem idag, haha... dock HIM också.. börja få en lust att lyssna på ngt annat nu.. eller kanske inte.. jag vet inte.. Just nu spelas keep on walking, hihi..


säng behöver jag! nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0