slut!

Jag ska alldeles strax lägga mig, jag är helt slut efter dagen!
Vart i gång sen 07.00. Vart till affärer och köpt saker, städasaker osv.. sen har jag vart och städat mammas nya kontors lokal som hennes företag kommer flytta till alldeles snart. Det har var trevligt, men jag är så sjukt trött!

Jag har att göra, gemu (som jag inte fattar, suck!), bestämma vad jag ska prata om på finskan, dock tror jag att jag inte kommer komma på det förens typ söndag kväll och på måndag ska jag snacka, suger också. Sen kom jag fram till att vi på muko:n ska spela upp på måndag och min grupp har inte ens hunnit spela igenom låten, vi var 3 nya i gruppen förra gången så. Sen på onsdag har jag svenska muntliga redovisning också, så på tisdag blir det att plugga, plugga, plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0