stressig dag

Idag när jag vaknade mådde jag svin illa! trodde fan att jag skulle spy, men har icket gjort det.
Nu sitter jag och är typ klar, borde titta på historian lite, eftersom att jag lovade mig själv att jag fick gå och sova om jag titta på historian på morgonen, men jag har inte orkat och vet inte ens om jag orkar.
- en kul sak är ju att det smakar vitlök imunnen, fast att jag borstat tänderna och tuggar tuggummi, haha.. dock tror jag att det försvinner snart.

Vi ska tydligen börja på ngt nytt, på historian idag, alltså kl 08.15, trevligt.. imorgon har vi prov och så börjar vi på ngt nytt, det är så sjukt osmart gjort av min lärare! jag kommer ju inte lyssna.. vet jag redan i förväg, eftersom att jag blir jätte förvirrad då. Sen så har matte läraren vart sjuk, så jag tror nästan han är sjuk idag också. Så då har vi historia, engelska, inget, idrott och inså, sen hem, duscha, äta, tvätta, plugga, packa, sova, stressig dag!

well, nu ska jag stänga datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0