Tisdag

Denna dag har vart rätt bra!
Först hade vi historia och lektionen var riktigt bra, vi gjorde roliga saker nästan hela tiden. Efter historian hade vi lunch och vi satt länge och prata i matsalen och efter det for jag och Tova hem till mig, spela gitarr och stuff, vi åt också. Efter det skulle vi ha kör, men när vi väl kommer till skolan så läser vi att kören är inställd pga. filmvisning (som jag velat se), men då hade redan halva filmen gått, så vi gick inte dit, suck. Istället for vi hem till mig och spelade musik!
Sen helt plötsligt när jag var ensam så kände jag att jag måste hinna med massor! så jag duschade, lagade mat, åt och sen bestämde jag mig för att baka något. Det fick bli maränger och eftersom att jag inte har en elvisp så satt jag och vispa i typ h, min högra arm är helt spänd nu. Men tog precis ut marängerna och sitter och tittar på tv. Dock måste jag spela gitarr, träna ensemble låten och så borde jag göra historia men jag vet ej om jag hinner idag.

Tanken idag var egentligen att jag skulle titta på film eller läsa, men icke sa nicke! det har jag inte hunnit med, är sådär små stressad av olika saker.

Ah, nu måste jag kolla på ensemble låten innan pausen är slut... får se om jag hinner woh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0