trevligt, mer änn trevligt!

So..
Igår efterskolan for jag och Josse till Åhlens och mötte upp Soffi och vi gick till Cafét på Åhlens och satt oss och tog varsin vanil latte, mums!
Satt där iflera timmar och efter ca 2 timmar kom Minna och satt där ett tag. Sedan splittrades vi, jag & Minna for hem till henne där vi åt god mat, såg tv, vart till kvantum osv.. tillslut bestämde vi oss för att jag skulle sova över, haha. Det var riktigt trevligt. Idag har jag vart hos henne, sen åkte vi intill stan gick i ngra affäere och orkade inte så jag gick hem och Minna åkte hem. For hem pga. att jag ville duscha och ta på mig nya kläder för jag blir bjuden på att fa och se dansbands musikalen idag kl 19.00, fast dom ska hämta mig vid 18.30 ungefär. Ska bli super kul, fick följa med för att dom hade en extra biljett! I'm so lucky, haha. Efter musikalen vet jag inte vad jag ska göra om jag nu ska göra ngt, det får jag se på kvällen, efterom att jag inte ens vet hur lång den är osv..

Sedan köpte jag New Moon idag, eftersom att den kom ut. Det finns nå extra material med i den, jag är nyfken på att se det.

Well, nu måste jag söka fram kläder! + att mitt hår är helt blött, måste nog torka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0