ont

Bah, jag är helt slut! somnar typ sittandes. Har avklarat skol dagen, kom hem vid 17.00 tiden. Fick mvg på finska steg 1, min muntliga del gick bra + att jag fick ig på en del i det skriftliga pga. att jag inte fattade, men jag bad läraren att förklara och så sa jag allt muntligt och fick alla rätt, så nästa gång ska jag fan fråga när jag inte fattar, haha!
Ah, ensemble uppspelet gick bra, muko:n var crazy, men det gick också. Sen har jag typ haft ont i magen och mått illa hela dagen vet inte varför. Just nu har jag svin ont i huvudet och så har jag ännu lite ont i magen. Jag borde plugga idag, men jag orkar inte med huvudvärken. Förresten duschade jag för någon timma sedan och fy vad mitt nya schampo luktar gott, mums! haha
Imorgon har jag ingen en helt fullspäckad dag! men men, snart är det lov.

Ska kolla på tv och försöka plugga idag och försöka lägga mig tidigt! jag behöver verkligen sova, kanske kan plugga lite på morgonen om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0