What a day

Vilken dag säger jag bara!
Jobbig, jobbig, jobbig. I skolan på morgonen hade vi muko då jag hamna i en grupp och vi fick inget gjort idag, suck! nästa gång ska vi spela upp låten, hhaaha undra hur det kommer gå. Ja och efter det hade vi gemu som gick ok. Men under ensemblen så var inte personen som skulle ha med sig låt på plats så läraren fick välja låt och vi fick Boys don't cry - The Cure, helt ok låt, men ja.. jo.. jag har vart less på det mesta i dag i skolan.
Vid 12.30 hade jag finska prov (avtentning) som gick si-sådär. Läraren verkar tro att det är mer än steg 1, steg 1 ska vara svin enkelt, men icke sa nicke, vissa delar på provet var onödigt svåra! Jag har haft mvg på gymnasienivå i finska i grundskolan med en lärare som undervisar finska människor med modersmål, så om jag inte får mvg på steg 1, känns det en aning surt! Eftersom att jag kunnat språket sen jag kunde prata och läst finska i skolan i flera år. Jävla as.

Idag har jag även haft besök av Minna som vanligt på måndagar, haha. Vi satt och hade trevligt. Men jag har även hunnit med duscha och laga mat och nu ska jag börja äta min middag och fortsätta lyssna på HIM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0