10km

Inte haft tid att uppdatera. Igår kl 04.00 åkte jag, Olivia och mamma till Luleå. Kl 13.00 vart jag med på stadsmaran, jag med tova och vi gick och joggade lite, det tog ca 1h och 30min, det vart roligt hade dock så dåliga skor att jag fick skavsår efter halva vägen. Sen hemma vilade jag och i natt har jag mått dåligt och nu är jag lite dålig, så mamma tog med mig och Olivia tillbaka till happis och vi åkte ungefär 04.40 och idag har vi handlat mat och städat lite. Ska nog vara här iafl halva veckan, jag måste ta handom Olivia plus att jag känner mig dålig, troligtvis pga. allergin, har hosta och ont i halsen och sådant äckel.
Nu måste jag dock gå ner och kolla på Olivia igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0