+25, hot In here!

Det är varäme rekord andra dagen i rad här! det är +25 säger dom på nyheterna men i solen här är det nästan +30, sjukt varmt! Idag åkte vi mot Övertorneå men vände om efter ett tag det regnade så sjukt mycket, det var som att köra i badkar, så vi sket idet. Vi var och handla lite saker åt våran bäbis. Sen har vi vart och jobbat lite och vart även och hälsa på hos mormor och morfar. Nu på ett tag ska jag till pappa min och fixa intyg och fråga om han kan hjälpa mig lite med matte. Jag är även hungrig och därför hoppas jag att han har ngt att äta, sen skulle jag gärna övningsköra men tror inte det kommer bli ngt av det idag.
Ihh, imorgon ska vi och titta på våran bäbis och sedan ska vi shoppa lite saker vi behöver, sjukt skönt att det vart 2 dagar extra lov. Har dock ingen lust med skolan nästa torsdag/fredag och inte stadsmaran heller! för då har vi fått våran bäbis, dock ska mamma försöka komma till Luleå till helgen, hoppas hoppas!
Orkar inte med att vi ska skriva en jävla recension på engelska på fredag och då måste jag vara i skolan, suck!
Måste plugga, plugga, plugga får inte glömma det dock verkar jag glömma det hela tiden.

 
Så här såg det dock ut i morse...

 


Det spöregnade, vilket man inte riktigt ser på bilderna...

vatten i mängder...



hehe, korgen till vår bääbiii!

Lite nya saker. Halsbandet och kopplet var svin mjuka, perfekta får små valpar! rekomenderar starkt, har aldrig hittat någon så bra tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0