Bilar, give me!

Jag har haft en lång dag idag och imorgon måste jag stiga upp tidigt eftersom att jag, Olivia och mamma ska åka till Luleå, blir säkert vid 04.00-05.00 tiden som vanligt, sen vila och efter det fara och handla. Idag har jag och mamma sprungit överallt, vi har hämtat mediciner till Olivia eftersom hon har urinvägsinfektin, stackars lilla gumman men det är tydligen vanligt för valpar. Sedan har vi vart i affärer. Jag sov litet tag på dagen och duschade. Sedan for vi till ÖVertorneå, vi var och provade bilar. Vi hittade värsta najs bilen, men när vi skulle ha den så han den bli såld, det suger! den var fin, den vart lila!


Den här modellen var det, en Toyota Urban Cruiser, riktigt fin.

vi provade en sån här också, dock en grå. En toyota Auris, men den vi provade var miljövänlig.

Vi provade 2 andra också, en mazda som vi inte gillade och sedan en Toyota Yaris som vi har titta på åt mig, vi provade en silver färgad, jag vill dock ha en svart, men ändå, hahah. Men helst en urban cruiser, lila. Finns kanske en svart, men någon tänkte typ köpa den så, vi shall see..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0