busig unge!

Nu ligger jag på vardagsrums golvet hemma hos mamma men lilla Olivia som sover. Ska äte lunch på ett tag. Har sovit dåligt inatt igen eftersom Olivia vart så busig under natten, hon har häng och klängt på mig. Måste ävn tillägga att det vart sjukt svårt att skriva på denna mini dator. Jag ska nog inte göra så mycket idag alls, mamma är & jobbar fast änn hon är sjuk så hon kommer nog vara helt slut när hon kommer hem.
Känns smått jobbigt att missa skolan, typiskt mig I hate it. Har en känsla av att dom sissta veckorna inte kommer innheålla så mycket skola för min del.
Skulle behöva använda datorn där uppe men lillen sover så de går icket så bra. Fåglarna borde jag gå och prata med  lite också...

nu gå maten väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0