do it, do that..

Jag är trött igen, tur att det är lov nu iafl. Idag såg vi klart The Reader på svenskan och den var bra med tanke på att böcker oftast är mycket bättre änn filmen men jag tyckte dom gjort denna film bra. Sedan hade vi uppspel på ensemblen och det gick hyffsat bra denna gången enligt mig. Vi gick övertid idag och han inte gå till resebyrån eftersom att de stängde kl 15.00, det var surt! Men jag och Minna satte oss på B.O och fikade där och pluggade matte tills vi blev less på att plugga och vandrade i ngra affärer istället. Jag åt en god lax macka, vanil latte och vatten, mums! Nu orkar jag inte ens tänka på vad jag ska äta till "middag", haha eller kvälls mat, har som sagt inte mycket att välja på, inget gott!
Kommer ihelg måsta plugga massa matte eller ja rätt mycket och sedan måste jag läsa på min engelska bok, fixa saker och sådant. Men det känns verkligen skönt att få två dagar extra lov. Har tänkt klämma in att se Avatar, som jag har ägt i över en vecka nu men inte sett den ännu heller, så fullt upp har jag haft!

Men nu ska jag börja kolla busstiden, söka ngt att äta, ladda upp bilder till datorn och ladda upp hit ngra sedan. Sen idag ska jag vell se tv antar jag men vila och packa också. Sen får jag ej glömma att jag håller på att tvätta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0