En månad kvar...

Om, nu sitter jag och tar lyssnar på musik och försöker slappna av. Dagen har vart både bra och dålig, vart super trött idag och det är det dåliga väldigt negativ men när jag väl gjort något så har jag inte vart lika negativ längre, haha. Har nog vart trött pga. att Ingela jag och Moa var vakna lite längre änn vi borde eller iafl enligt mig, men det var kul. Jag borde plugga idag, men jag har en känsla av att jag inte kommer orka, jag kommer nog läsa bok men inte orkar jag plugga matte inte.
Idag är det exakt en månad tills jag fyller 18 år, det är ju trevligt och det betyder att det imorgon är exakt 1 månad tills skolan tar slut, yeah! Sen är det as många som fyller år nu och har fyllt år nyligen.

Så här ser ming säng ut hos mamma efter att jag fixat den, beautiful, haha;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0