Fixat och klart...

Jag har haft sån tur denna vecka enligt mig alf. Har kommit fram till att jag kan vara hemma rätt mycket med Olivia nästa vecka eftersom att det är slutproduktioner och lektioner som går bort och när vi ska se slutproduktioner så kan jag ta och skita i dom för att inte låta lilla Olivia behöva vara ensam. Sen så har jag fixat att jag får göra bort muntliga engelska i morgon, usch men ändå. Det var svin jobbigt att fixa just det eftersom jag var tvungen att fråga om någon kunde byta grupp med mig och ingen ville men till slut fixade det sig, men det vart inte lätt. Sen idag så skulle vi ha ensemble men vi var bara 2 i gruppen på lektionen så vi fick sluta. Då han jag med att gå och prata med 3 olika personer, bosse, syo:n och rektorn och jag har fixat saker med dom.
Efter skolan vart jag, Minna och Josse och betalade våran resa till Turkiet och då är det också bort gjort, härligt. Sen vart jag på stan och njöt av vädret, var även ett tag på stan med Ingela tills jag inte orkade längre.
Har hunnit duscha och fixat mat och jag åt precis klart och nu strax ska jag plugga. Måste få gjort bort så mycket som möjligt.
Har vart ute så mycket att allergin härjar som fan nu. Imorse vart det bra men har blivit mer och mer snorig under dagen och nu låter jag helt förkyld och har ont i huvudet och tungt att andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0