Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp. Vaknade 06.00 tog bussen som gick 08.30 sov i bussen och var framme 10.50. Mamma hämtade mig, vi åkte hem och jag vila och sen åt jag sen somnade jag om i 3 timma, haha til kl 14.00. Efter det har jag vart och handlat med mamma, städat, tvättat bilen i nästan 2 timmar den glänser både inne och ute nu! Sen har vi städa mer och fått in fåglarna i buren eller snarare tvinga dom, dom vill inte längre inn i buren, haha. Sen har jag städat buren och efter det duschat och vilat. Nu är kl så pass mycket att jag sitter med tandborsten i munnen. Nu ska jag titta lite på internet och sen troligtvis lägga mig i sängen och titta på tv, i morgon väntar en ny dag.

Måste verkligen ta tid till att plugga i helg också, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0