gullunge!

Kl är 18.30 ungefär. Olivia har den underbara vanan att väcka en kl 03.00, så jag vart vaken vid 03.00 och sen somnade jag om ett tag och vi åkte mot Luleå lite innan 04.00, vart framme 05.30. Sen vilade vi ett tag och efter det for vi till affären. Vi lämnade lillen i bilen och vad tror ni vi hittar när vi kommer tillbaka, jo hon hade bajsat på sig, haha stackars lillen hon hade trampat i sitt bajs, så vi fick fara hem och tvätta henne. Sedan har vi vart hemma, städat och vart en till sväng till affären, vi var till lindex på storheden där jag köpte, jeans shorts, jeans och en sommar klänning, så jag har ngt till Turkiet när vi åker. Vi har även vart och kollat på en sådan bil jag kanske kommer att få i födelsedagspresent, hihi den är jätte fin.
Har även haft besök av Mervi & Ellie som for för ett tag sedan. Mamma och jag åt nyss och snart ska vi försa sopor och sådant. Hinner nog inte göra så mycket annat idag. Mamma ska lämna mig och Olivia hit imorgon tidigt på morgonen, läskigt. :D


bäääbis min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0