Längre dagar får man söka efter...

kl är 21.34 och nu är jag klar med min sysslor! Seriöst jag har vart igång hela dagen. Skolan först, gjorde matte nationella och det kändes om att det gick rätt bra. Sen vart jag och fixa några saker. Såg även resten av 3:orna slutproduktioner, Arvid, Björn, Marck och co. vart jätte bra. Vart efter det till resebryån vi skulle betala för vår resa, men kvinnan där var jätte otrevlig så vi valde att gå till en annan resebyrå och vi hittade en resa till samma ställe men på ett annat hotell och det var bättre och billigare, så där hade vi tur. Nu är det bestämt att vi åker 15-22 och imorgon ska jag fixa med betalningen av resan efter skolan. Efter det har vi suttit ute och köpte en ice vanilla latte, föredrar varm latte det var inte så gott. Sen har det vart super varmt idag, så har gått runt med linne ute, haft långbyxor och det har vart svin varmt.
Sen så har jag fixat med lite papper inte så lite. Jag kom hem vid 17.00 duschade och for och handla med Mervi innan 19.00 kom hem ca. 20.40 och efter det har jag ätit lunch, nu försöker jag slappna av men jag är lite små stressad. 
Sitter och funderar på att gå och prata med min eng. lärare för jag måste nog försöka få mitt muntliga engelska denna vecka eftersom att min valp behöver mycket tid och jag vill inte lämna henne ensam mer än 1 timme ungefär. Så jag ska fråga om jag får göra den med någon annan grupp i veckan, hoppas verkligen det funkar eftersom det isfl blir en stress mindre, annars måste jag skolka för många historia lektioner eftersom jag tänkt skolka andra historia lektioner.  

vill hinna se gossip girl innan jag lägger mig, josse sa nämligen att jag måste! det är ngt stor som händer... spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0