Movie, movies...

Olivia sover, jag skulle kunna somna när som helst. Olivia har vart ensam hemma i 25minuter idag, inte längre. I morgon måste hon vara hemma mycket längre, usch vill inte lämna ensam henne, får se att vakna tidigt och busa tills hon blir trött och sen fara till skolan. Idag när jag duschade så satt och och gnällde utanför dörren. Men när jag kom hem efter att mötit Malin så låg hon på maddrassen och sa inget.
Vi har även hunnit vara ute och busat lite. Ikväll ska vi se Avatar och Malin ska sova överhär och vi har tänkt att vi typ ska se The Fourth kind, woow!

Ska strax smsa Josse & Tova och sedan ska jag vila lite till och sen kan jag ju råka somna, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0