Much to doooo

Alltså, jag har galet mycket musik i min ipod och det finns ingen plats längre, försökte nyss radera låtar men det går typ inte, vill ha kvar nästan allt! ja behöver mer än 8GB, det är inget! + att jag annars också behöver en ny "ipod", min håller på att dö, hoppas dock att jag klarar mig med den ett tag till. skulle vela ha en iphone, men ändå inte pga. storleken, jag tycker den är för stor så jag vet inte.
Jag är mega trött och vill gå och lägga mig men icke går det försig! ska strax börja packa väskan inför imorgon, eftersom att jag ska åka hem till familjen över helgen. Nästa skol vecka bli najs, vi 2 dagar skola troligtvis eftersom alla lektioner på tisdag är inställa så vitt jag vet, för min klass iafl, dock har jag syo kl 13.00, men det är chill så.
Imorgon är det nationella i engelska, reading & listening, suck vad jobbigt! efter det kanske jag går en sväng på historia och efter det åker jag, inte fan orkar jag gå på engelska lektionen på eftermiddagen. Mitt rum hemma hos mamma har nya tapeter, iafl 3 av väggarna, haha. Ska bli kul att se alla, saknat dom och fåglarna också galet mycket! åååh<3 Ska försöka läsa mycket ihelg, borde egentligen plugga lite matte, men får se om jag orkar, knappast, orkar nog inte ens ta med mig matte böckerna.
Ah, har haft fullt upp idag och har det ännu tills jag ska lägga mig. ---> skolan och var på insån till ca. 16.00, det var dock skit kul. Hem och duscha, lagat mat, tävtta kläder, fixa ipoden, dator saker mm...
Well, nu måste jag fortsätta på mina sysslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0