myror

Idag har jag gjort some stuffs. Jag har övningskört på vägarna i stan för första gången eftersom att jag fick mitt tillstånd i fredags och det var kul. Sen har jag åkt buss och haft gräslig åksjuka. Nu har jag ätit och sådant och mår illa pga. det. Har duschat och försökt tvätta ansiktet ordentligt eftersom min hy är dåligt just nun enligt mig iafl, lite bättre än tidigare idag då. Nu sitter jag bara och väntar på att Moa och Ingela ska komma hit eftersom att dom ska sova över, kul! Ingela flyr hit pga. att myror invaderat hennes lägenhet och Moa följer strömmen, haha nej men, hon fick också lust. Det ska nog bli skoj. Medans jag väntar ska jag kanske fixa bilderna från i helg till datorn eller fortsätta titta på tv eller ngt liknande, musik, internet funkar vell också. Ska nog börja med att spela lite gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0