"nytt"

Nu sitter jag här i mitt "nya" rum, jag ska ladda upp bilder senare när jag fixat sängen osv. Fint blev det tycker jag. Idag gjordes nationella i eng, vet inte hur det gick, men inte allt för bra, haha det var rätt svårt. Sen hade vi lunch och efter vi ätit satt vi oss ute för att det var varmt och då filmade en gubbe oss och det var typ irriterande för han sa inget, haha han bara filmade och kom närmare och närmare hela tiden, tror dock att det typ är till nyheterna eller så. Well, hoppas inte jag förjävligt ut iafl. Sen så efter lunchen hade vi 50min historia. Efter historia gick jag till busstation och därifrån åkte jag till hpda, somnade från luleå till kalix, skönt men gjorde ont. Sen läste jag lite. Efter att jag kommit hem så har jag städat och sådant, snart ska jag och mamma och handla mat och sådant inför ikväll kanske lite till helgen.
Är trött ännu och har tänkt hinna med ännu mycket ikväll, får se hur det går. Förresten kom mitt körkortstillstånd idag, äntligen efter hundra år.
Fåglarna är super gulliga och sådant trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0