Puppies!

Idag har jag varit och kolla på min bäbis! hon vart så himla söt. Alla 6 valpar var jätte gulliga och pappan och mamman till valparna var jätte söta också, pappan var super söt han ville hälsa hela tiden. Min lilla "Amalia" somnade i min famn direkt, hon vart så himla söt, haha hon var störst av alla, dock vart hon super liten men ändå.


Bääbis, "amalia"

titta vad fin!

hihi

pappan till bääbisarna, super gullig, haha!

titta så söööööööööööööt!

<3

Mamman och valparn, söööta!

En av valparna

Haha, jag skulle ta en bild på denna sötnos, men då sprang "lillen" emot kamerna den trodde nog att det var en leksak, haha!


Kommentarer
Postat av: Petra

dessa söta små lurviga ungar!

2010-05-16 @ 13:34:20
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0