Really nice!

Oh, what a day!
Idag när vi var och titta på resor hitta vi en resan till Alanya i Turkiet och det vart najs! Så vi bokade resan och ska vara helt bestämt till näsa tisdag, men isfl så åker vi den 12, alltså 1 dag efter skolavslutningen från sthlm, så vi åker isfl till sthlm först och kl 18.30 åker vårat plan till Turkiet vart vi kommer vara till den 19.
Efter det vart vi på stan och titta på saker, köpte en bikini eftersom att jag inte har någon, dock måste jag hitta en hel svart eftersoma att jag vill ha en svart. Jag måste verkligen börja fixa allt möjligt sommrigt och mediciner och allt inför resan så att det blir gjort. Vart även och åt lunch på mat och prat efteråt, it was fun!
Vart även idag och pratade med syo:n om mitt byte, men jag ska bestämma mig till nästa tisdag. Men jag tror jag kommer välja bort engelska C cambridge eftersom att jag ska ta Franska steg 1. Men jag ska ännu tänka på det. Sen hade vi sissta kör A lektionen, tur så har jag valt kör B annars skulle jag vart nere nu, haha! Enda jag tycker är jobbigt att jag vill sjunga med tenorerna eftersom dom brukar ha värsta bra stämman, haha men icket istället får det vara allt och ibland är alten svin svår enligt mig.
Efter skolan pluggade jag och Josse, vi gjorde bort våran intervju uppgift, vi hade turen att Jona kom hem utomlands i från och kunde svara på frågorna, tack gg. Sedan räknade lite matte och efter ett tag gav i upp när vi kom till grafer och skit, sjukt svårt.
Dagen har gått så sjukt snabbt och klockan är svin mycket, hinner nog inte göra så mycket mer "nyttigt" idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0