Saknar!

Ligger här på golvet, lilla Olivia sover. Jag borde stiga upp, gå och bortsatändera och lägga mig och titta på tv och försöka sova. Men jag hinner ej riktigt ännu. Idag har jag haft besök av Malin, Christer, Josse och Tova. Olivia har tyckt att det har varit jätte roligt med massa nya människor. Men vi saknar mamma våran, det var bekvämt att vara hemma en hel vecka. Imorgon ska jag troligtvis träffa Minna, hon skulle kanske hälsa på. Sedan har vi tänkt se Avatar, Malin, Josse kanske Tova och alla som vill. Måste försöka gå hem ifrån imorgon ett tag och prova hur olivia reagerar på det eftersom hon måste vara hemma lite då och då iveckan, hon måste vänja sig.



Nu ska jag strax lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0