See you later elevator..

Vaknade 07.00 idag. Ska packa ner lite saker iväskan eftersom att jag bestämt mig för att åka buss till hpda för att kunna åka bil hit med mamma och Olivia på lördag morgon. Sen får jag se mina envisa små söta birds också. Well, det blir en lång rätt jobbig dag tror jag. Börjar först 11.15 idag, har historia och det är jobbigt och sedan lunch och engelska, på engelskan ska vi göra en uppgift som är som ett prov, alltså skriva en recension och jag orkar inte men måste. Efter det ska jag se om jag hinner till bussen som går 15.10 annars får jag ta 16.35 bussen vilket jag helst inte vill.
Well, jag ska försöka få i mig någon slags frukost och kanske kolla lite på engelska, packa och chilla.. spelar gitarr. Får se om jag hinner allt på 2 timmar, brukar vara seg men ibland för snabb, haha. ja.. blablabla...
Måste tillägga att min ipod är nära döden nu, måste fan skaffa ny snart. Den tänkte nästan inte börja ladda idag, men tillslut fick jag den efter hundra försök. Tur att den klara sig för jag vill lyssna på musik i bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0