Sovit gott

Uh, har legat ute ett tag med Olivia och det är så sjukt varmt så vi gick in. Olivia har sovit jätte bra i natt, blev lite chockad, har bara vaknat ett litet tag ngra ggr, så jag har sovit rätt bra i natt. Imorgon är det skola och jag borde idag fara ut ett tag och lämna henne ensam och se vad hon säger, typ att jag far till stan ett tag eller något, måste kolla om typ Minna vill träffas på stan och om hon sedan vill komma hit, för då får jag samtidigt prova henne. Det är ju ändå måndag och har ingen skola idag, så då kan jag ju lika väl dra på stan ett litet tag. Blir läskigt att lämna henne ensam, men jag måste.
Börjar bli hungrig, så pass att jag mår illa så jag borde nog börja äta frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0