Tillökning!

Nästa torsdag blir det tillökning i våran familj vi ska nämligen få en bebis tjej hem, en hundvalp! Super gullig liten filur. Det är en blandras men den är 75% Shih tzu & 25% toyvil... Mamma och jag vill att den ska heta Amalia men bror vill tydligen inte det så vi får se vad det blir. I morgon ska vi nämligen fara och titta på den, jag är så glad! helt skakig i händerna är jag också.

Jag har inte slutat sakna ottilia<3 och kommer nog aldrig göra det, men det är skönt att få någon att trösta sig till..


bäääbis!

Idag ska jag och mamma åka till Övertroneå och kolla bilar som jag förstått iafl. Sen ska vi troligtvis gå och kolla på lite hund saker, en bur som vi får lära hunden att sitta i så vi kan ta henne till Luleå utan att hon pissar i bussen/bilen när hon är bäbis!
Jag skulle egentligen behöva gå och kolla lite kläder och sådant tills jag åker utomlands men nu har jag bäbis feber, haha!
Idag är det förövrigt skit väder eller nja det har spöregnat i flera timmar jag vakna kl 05.00 av det och har haft svårt att sova sedan dess, men nu spöregnar det inte, men dom har lovat åskväder och regn till idag så.


Kommentarer
Postat av: T

vad söööööööööööt

2010-05-14 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0